klachten en geschillen

Nathalie Schaafsma Kliniek voor Fysiotherapie & Diagnostiek neemt goede zorg serieus en wij vinden het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn. In onze kliniek en daarbuiten doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw volledige herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.

  • U kunt erop rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen.
  • Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden.
  • Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Wat moet u doen als u een klacht heeft?
Onze voorkeur gaat ernaar uit om een oplossing te vinden zo dicht mogelijk bij de plaats waar uw klacht is ontstaan. Wij verzoeken u daarom eerst te proberen met de direct betrokken persoon(en) tot overeenstemming te komen. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de kliniek manager van de kliniek. Klachten kunt u per e-mail sturen naar klachten@nathalieschaafsmakliniek.nl

Vriendelijk verzoeken wij u de betrokken persoon(en) te vermelden. Daarnaast kunt u ook contact opnemen met de Klachtencommissie van de beroepsorganisatie waarbij Nathalie Schaafsma Kliniek voor Fysiotherapie & Diagnostiek is aangemeld, KNGF.

Klik hier voor meer informatie

Nieuws

Op onze blog leest u onderanderen over interviews, behandelingen en verzekeringen.

De kliniek

Lees meer over onze kliniek. De kliniek specialiseert zich in (fysiotherapeutische) diagnostiek.

Contact

Heeft u een specifieke vraag waarmee wij u kunnen helpen? Contact opnemen kan makkelijk en snel!